
Vragen ?
Wij helpen je graag verder
FAQ
Meest voorkomende vragen & Antwoorden
Kan ik mijn artikelen ook ophalen in een fysieke winkel?
JA, Oximo-ruitenwissers werkt uitsluitend met de betere autogrossiers.
Onder het kopje waar te koop vindt u uw dichtstbijzijnde automaterialen winkel. Zij helpen u graag verder !
Kan ik verzend- factuuradres aanpassen?
Om uw verzend- of factuuradres aan te passen, gaat u naar ”my account” .
U ziet nu aan de linkerzijde adres staan. als u hierop klikt kunt u zowel uw factuur- als verzendadres wijzigen.
Mocht het desondanks niet lukken, kunt u altijd even bellen !
Wat is de levertijd van een bestelling?
* Wij streven naar een levering binnen 24 uur. Als wij uw bestelling voor 14:00 ontvangen gaat het product dezelfde dag nog op transport.
Het kan natuurlijk gebeuren dat een model leeg verkocht is, dan zullen wij ten alle tijden gelijk met u contact opnemen.
Hoe weet ik wanneer het product ook daadwerkelijk wordt geleverd?
Als u bij ons een bestelling plaatst ontvangt u van ons een track en trace code.
Op deze manier weet u waar uw bestelling is en wat de aflevertijd is.
Order
De Bestelling is geplaatst. Wij doen er alles aan om het product z.s.m. aan het transport bedrijf over te dragen.
Order verzamelen
Wij gaan de order voor u verzamelen. Daarna wordt nogmaals gecontroleerd of het correcte aantal en de producten correct zijn.
Verpakken
De door u bestelde producten worden met de grootste zorg verpakt om beschadigingen te voorkomen
Transport
De Order wordt overgedragen aan het transport bedrijf.
Aflevering
De Order wordt netjes bij u / of bij de plaatselijk automaterialen afgegeven
Aftersale
Bij vragen en of opmerking kunt u met ons contact opnemen.